"Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala".

~ IkLan ~

CounTeR



~ TimE ~

Sunday, July 4, 2010

~~ GemBirA + SediH ~~

Apa yg gembira????
German menang....


Apa yg sedih????
Argentina kalah...
Don't cry Argentina..


Buat pertama kali nye aku menonton perlawanan bola sepak WorldCup 2010..Ape yg membuatkan aku nk menontonnye adalah kerana 2 2 team kegemaran aku..German+Argentina..

Suasana dikedai mamak mmg penuh la dr hr2 biasa..mmg semua bersemangat untuk menyokong team2 masing2..termasukla aku skali..yg paling best nye aku lak rase berdebar sbb nk tahu sape yg layak..naluri aku lebih pada german tp mase tonton 2 aku pakai jersi argentina..hahaha sbbnya xsmpt nk cri jersi german lengan panjang..
so sokong je la 2 2..Lastly mmg memalukan coz argentina kalah teruk 4 berbalas telur ayam..hadoiiiiiiiiiii..Mase 2 mmg penyokong german kutuk gile la coz aku pakai jersi argentina..siap sound2 tanggal je la jersi 2 buat kain buruk..
HAMPEHHHHHH!!!!!!!!!!!

Pepun dalam hati ni mmg puas hati sgt sbb German menang n main terbaek punyer...strategi yg sistematik & pertahanan yg kental...Go..go..go German..Go for the winner..!!

Pemain terbaik perlawanan, Bastian Schweinsteiger berkata: “Kami mungkin bertemu Sepanyol di separuh akhir nanti. Bagi saya, mereka adalah pasukan terbaik dunia tetapi kami juga bagus, kami percaya pada diri.”

No comments:

Post a Comment


Lilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

ReHat Sini Jap