"Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala".

~ IkLan ~

CounTeR



~ TimE ~

Saturday, July 4, 2009

BLo9 baRu ...

Assalamualaikum w.b.t..

Dh lama aku nk b'kon9si cerita n kisah2 hidup aku utk tatapan semua
tp masa tdk men9izinkan n aku slalu bz n9an keje2 ofis..
Kehidupan aku sama seperti org2 yg b'kerja d'luar sana..
Rutin yg biasa dilakukan; Kerja, makan, tgk tv n tido..
Ada kalanya aku suka berjalan2 sambil melihat keindahan alam ciptaan Tuhan..atau pun mencuci mata tuk bershoping..haha suka bila dpt bonus..^_^
Aku b'syukur atas apa yg Tuhan kurniakan buat aku dgn memiliki keluar9a yg bahagia n kerjaya yg bagus..
Adakalanya aku merasa sepi n tercari2 kemana kah aku akan pergi..
tp aku biarkan emosi 2 pergi agar x men99an99u keceriaan aku stiap hari..
kerna itu aku tahu masih ada y9 sy9 pdku..('',)

No comments:

Post a Comment


Lilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

ReHat Sini Jap