"Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala".

~ IkLan ~

CounTeR



~ TimE ~

Wednesday, March 24, 2010

*UmRah*

Jumaat yg lepas family aku dtg KL tuk menghadiri kenduri kakak sulong aku yg akan mengerjakan umrah..Ptg jumaat, selesai saje keje aku balik ke rumah kak aku di damansara..malam 2 mak n abah smpi KL..Sronok rase nyer dpt jmpa family n b'kumpul b'ramai2..
Pagi sabtu aku bersiap2 tuk pergi kerja di Putrajaya..Adik aku Aina & Aida ikut skali..Sampai Putrajaya aku bawa adikku sarapan di kedai mamak jew.Hanta mereka kerumah & aku ke ofis..Tengahari aku pulang n bersiap2 ke kenduri kakak aku di Salak Tinggi..
Sambil menunggu family n makcik aku dr Damansara, aku n adik2 smpt singgah ke "2nd Putrajaya International hot air ballon di Precinct 2.Cadangnyer nk tgk hot air ballon tp malangnyer ot air ballon akan berlangsung jam 5 ptg..So aku n adik2 hanya b'jalan2 sambil mencuci mata..hik..hik..:)


Hehe sempat jugak ambil gmbr dgn artis sblm balik..:)


Aina & Aida

Selepas smpt b'jln2 di Putrajaya aku ke rumah kakak Di Salak Tinggi..Sampai je disana semua saudara ipar sdg menanti tuk bacaan doa n jamuan mkn..

Malamnya kami sekeluarga b'malam di Homestay berhampiran rumah kakak aku. Besoknya, ahad kami bersiap2 tuk mengiringi k.Wa n A.Muhsin ke KLIA tuk berangkat ke Madinah..huhu bestnya...bila la giliran aku pulak tuk kesana..InsyaAllah moga Tuhan murahkan rezeki n memberi kesempatan keatasku tuk mengerjakan Umrah & Haji..Amin...


Bergambar beramai-ramai..


Abg Muhsin n K.wa

Selepas jam 3ptg kami pulang..aku n family berjalan n b'shoping di pekan Nilai3..biasalah dh alang2 menyelup pekasam biar smpi ke pangkal lengan bak kata org2 tua..dh smpi ke Nilai xkan la xnak singgah di Nilai3..org prmpn kan suke b'shoping..tp aku follow jew..x shoping ape2 pun..
Selesai shoping kami trus pulang ke damansara..huh mmg letih perjalanan dr pg hingga ptg yg x b'henti2..
Isnin aku masuk kerja lewat kerana terlalu letih..sebelum ketempat kerja aku sarapan pg bersama family sebelum mereka pulang ke kampung halaman,Ipoh...




No comments:

Post a Comment


Lilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

ReHat Sini Jap