"Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala".

~ IkLan ~

CounTeR



~ TimE ~

Saturday, June 5, 2010

*KERIAN9AN BERSAMA KAWAN-KAWAN DI GENTIN9*

Susah btl nk curi2 masa update blog ni..Alang2 dh free ni layan la kejap..
Cadangnya nak naik genting b2 je..bile post kt wall FB, Ramai lak nk join..okayla rasanya lg ramai lg best. 2May2010/Ahad, 10.00a.m kami (aku, zura, mama, wani & paan)bertolak dr rumah masing2. Kumpul kt Stesen minyak highway MRR2. Kami naik dgn 2 kereta..
Sampai di perhentian pertama Genting kami berhenti makan tghr & bergambar. Selesai makan kami bergerak semula dan mula terasa kesejukan..huh xsbr rasanye coz mmg dh lame xnaik Genting..

Gambar beramai-ramai yg sempat aku edit..

Sampai je kt atas (Genting) mmg best sgt2..Hari tu kebetulan cuti sekolah..So, mmg susah sikit la nk dapat parking..At last jumpa jugak..Then kami terus dptkan tiket tuk outdoor themepark..Mmg mase 2 sumer permainan kami nk cube tp memandangkan ramai yg beratur, xdpt la main semua. Hehe lg pun aku agak gayat tuk naik Mainan yg tinggi2 ni..Tp puas juga la coz dpt main byk permainan..Sampai ptg kami bermain then kami balik sebelum malam..Apa2 pun sronok g ngan korg semua..Thanx ya kawan2..Lain kali kita pg lagi..Bestttttt :)

Ini gambar je yg boleh aku upload..ade byk lg tp xde masa lah aku nk mengupload semuanya..('',)

No comments:

Post a Comment

ReHat Sini Jap