"Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala".

~ IkLan ~

CounTeR



~ TimE ~

Sunday, January 9, 2011

= Nasi Ayam Imiza Spesel =

Yuhuuuuuu...
Nasi Ayam dah siap...

Jom kite makan ramai2..
Sumer dh terhidang..

Aku menjemput anak2 buah serta kakak & adik ku yg kelaparan..

Cube rasa, sedap ke x??..sila komen??..

Menu tengahari hari minggu ni spacial dr biasa!!
Firstly, aku tanye kat adik aku, sedap tak..??
mmmm... ok.. haha maknenye sedap lah 2..
pastu kakak aku pun menjamu selera sambil menyuap anak2nye makan..then dia tanye camne kamu buat, ape resepinye?
ngeh..ngeh..ngeh.. klu dh tanye resepi maknanye sedap la 2...
Anak2 buah aku pun berselera makan & adik aku bertambah-tambah..:p
Finally jadi jugak resepi kali ni walaupun first time aku try buat Nasi Ayam..
Selalu makan kat kedai aje, kali ni masak sendiri.. Yeayyy menjadi.. Lain kali leh buat lg & cube resepi lain plak...('',)

Ni lah Nasi Ayam Imiza spesel..Sempoi x? hihi
tp sedap tau..bukan sy yg kata.. :p

Ayam goreng simple punyer..Peram ngan bahan2 pas2 goreng..
hitam berkilat gitu..haha

Sup kaki Ayam..Jgn makan kaki tau..buat sup aje!! Make sure basuh bersih2 dulu..

Sos Nasi Ayam..

Timun & Tomato girL..=)

Continue to the next recipy...
Chau Chin Chau!!!!


No comments:

Post a Comment


Lilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

ReHat Sini Jap