"Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala".

~ IkLan ~

CounTeR



~ TimE ~

Monday, January 10, 2011

Tekaanku Benar-benar Belaka

Tahniah buat Ana Rafalli....!!
Tolong Ingatkan Aku dinobatkan sebagai lagu terbaik AJL 25
ciptaan dan lirik oleh Ana Raffali sendiri.
wow!!!!!!!!

Pertama kali aku dengar lagu dari Ana Rafalli berjudul Hujan Bunga di Kuala Lumpur aku dah terpikat dengan suara die yg unik 2..
tp masa 2 aku xkenal lg & xpenah pun tgk rupe die mcmn..
saban hari nama Ana Rafalli semakin menonjol dgn lagu2 bru yg best & unik termasuklah lagu-lagu berduet beliau..
Antaranye Kalau berpacaran berduet dgn Suhaimi Mior Hassan & Altimet..
So aku pun nak tahu lah sape Ana Raffali ni yg sebenarnye.. sehingga lah aku menonton rancangan "Geng Aizat TV show di TV9".
Masa 2 first time aku tgk Ana Rafalli perform, klu x silap berduet lagu pergi bersama Aizat..

Malam tadi bile tgk persembahan Ana rafalli di AJL25 dgn suara die yg merdu tu, aku jangka die boleh menang AJL tahun nie..
x sangka tekaan aku 2 betul..
Dan sememangnye berpuas hati dgn performance die di AJL kali ni.

Serta persembahan Faizal Tahir yg mmg meLETOP & terbaek punyer..lain dari yg lain..
Dan tahniah juga buat semua peserta AJL yg mmg hebat2 belaka..


No comments:

Post a Comment


Lilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

ReHat Sini Jap