"Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala".

~ IkLan ~

CounTeR



~ TimE ~

Sunday, January 9, 2011

tEMa BaRU

Dalam sempat xsempat,
aku merajinkan diri tuk menampakkan sesuatu yg baru dalam blo9 aku..
New Year ari 2 mmg terfikir nk updated & design baru for blo9 nie tp xde byk mase..
Ari ni bru de mase skit.
Mcm2 lah aku try nk tampakkan TEMA BLOG yg ceria utk tahun 2011..
Finally aku try tema warna warni mcm nie..
Ceria x kgkwn...??
Blog ceria, hidup pun kena ceria kan..kan.. ('',)
Kecerian salah 1 azam aku tahun nie..

Wah jam dh menunjukkan pukul 9 mlm..
AJL dh pun bermula..hampir terlupe aku..
Aku kena bergegas pulang ke Putrajaya tuk menonton AJL kt rumah..
coz besok nk keje..

Jumpe lg lain masa...

No comments:

Post a Comment


Lilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

ReHat Sini Jap