"Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala".

~ IkLan ~

CounTeR



~ TimE ~

Monday, July 26, 2010

.: JaLan-jaLan Cari Makan :.

Sudah sekian lama aku tak ronda2 KL cari makan di hujung minggu..Semalam tekak terasa nk makan ikan bakar..so fikir2, teringat Yunkies Hut..1st time makan ikan bakar kat c2 aku dh terpikat..mase 2 celebrated birthday someone special...heeeee ('',) Sebelum 2 aku penah berbuka puasa dgn mmbr2..1st time aku makan kt c2 aku tertarik ngan suasana tmpt yg agak romantik n sesuai untuk semua golongan termasuk family..ms 2 blum try ikan bakar lg..tp masakan lain pun mmg best..tempat die lak xjauh dr rumah aku kt putrajaya..tmpt nye kt bangi..agak tersorok dr restoran2 lain..tp still ramai yg tahu n mmg best kt cnie...
Jom kite menjamu selara...~~~~~~~

Nama pun agak klasik~~Teratak Ikan Bakar : YANKIES HUT~~

~~Huh...Jemput2..Selera tgk Ikan Siakap Bakar+Tomyam+Sayur Kailan Ikan Masin+Cincau Ais..Nyum..Nyum..~~

~~Amik Bau duluuuuu..~~

~~Celebration your birthday...ngeeeeee (>_<) ~~

~~Ikan Syaru+Pari Bakar+Tomyam+Udang Pedas+Kailan Ikan Masin+Jus Tembikai Laici+Teh O Suam+Air Suam~~

No comments:

Post a Comment


Lilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

ReHat Sini Jap