"Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala".

~ IkLan ~

CounTeR



~ TimE ~

Saturday, July 3, 2010

-: MenJeJaKi PunCak :-

Puncak Bukit Tabuh bersama KE7B

Bile datangnya hujung minggu selalu terfikir, ape yg harus aku lakukan bg memenuhkan waktu yg terluang dgn tidor n melayan anak buah...Mmg sronok layan kerenah budak2 ni, tp klu stiap minggu buat perkara yg same mmg terasa agak memboringkan..
Klu layan mendaki ni pun best jugak..?? tibe2 terlintas difikiran stelah melihat gambar kwn2 di FB..wlupun xbrape nk kenal tp xsalahkan klu aku mencuba sesuatu yg aku rase patut aku cube..
Bile nk join xtvt2 mcm ni perlukan stamina yg kuat & kelengkapan yg baik + selesa yg menjurus kepada keselamatan..yela kan 'Safety first'..

27June2010/Ahad bersamaan 14Rejab berapa masihi aku lupe sempena hari lahir aku dlm bulan islam;8.00a.m..Bile aku join xtvt ni mmg ternyata sungguh mencabar & menyeronokkan..patutla adik aku 'chaie' suke sgt involved xtvt2 mcmni..seriously, mmg 1 kepuasan apabila smpi dikemuncak wlupun pd mule nya kaki masih blum serasi dgn pendakian ni..tp matlamat utk smpi kekemuncak berkobar2 membuatkan apa saje keperitan & kesakitan yg aku rase hilang.. Memang kagum dgn keindahan alam ciptaan Tuhan..Allah Maha Besar yg menciptakan Alam semesta yg tesergam indah yg mampu diterokai oleh manusia sejagat..Syukur kerana aku mampu menikamatinya..
Segala kesakitan & penat lelah berbaloi-baloi..('',)

sangat2 mencabar & seronok.. :-)


No comments:

Post a Comment


Lilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

ReHat Sini Jap